Máte komplikace s SMS platbou při dobíjení virtuálního účtu na Ulož.to? Před zavoláním na infolinku se podívejte na seznam nejčastějších komplikací a jejich řešení.
1. Nepřišla mi odpovědní SMS
Pokud vám na telefon nepřišla odpovědní SMS, je nutné kontaktovat infolinku vašeho operátora s dotazem, zda-li máte aktivovanou službu Premium SMS – platby mobilem. Zároveň prosím zkontrolujte, zda-li jste objednací SMS odeslali na správné telefonní číslo. Máte-li služby aktivní a odeslali jste SMS na správné číslo, ale i přesto vám odpovědní zpráva nedorazila, kontaktujte již přímo nás.
2. Poslal jsem SMS ve špatném formátu
Na SMS ve špatném formátu vás upozorníme. Nemusíte mít obavy, že by vám SMS ve špatném formátu byla účtována, v tomto případě zaplatíte pouze obvyklou cenu SMS dle vašeho tarifu. Účtované jsou vám pouze potvrzené a správně odeslané SMS.
3. Přišlo mi potvrzení, ale kredit nebyl dobit
Prohlédněte si text příchozí SMS, s největší pravděpodobností jste kredit omylem dobili jinému účtu. To znamená, že jste v objednací SMS udělali chybu v identifikačním čísle. Kredit si můžete nechat převést na správný účet, stačí zaslat e-mail s žádostí na adresu podpora@ulozto.cz.
4. Nefunguje mi heslo z rychlé registrace
Za nefunkčním heslem z rychlé registrace stojí v drtivé většině případů špatný přepis hesla. Zkontrolujte, zda-li heslo zadáváte do správného pole, doporučujeme heslo přepsat vedle a do pole ho vložit.
5. Pomalé stahování, ztracené heslo atd.
V případě pomalého stahování, ztraceného hesla a dalších technických problémů je nutné kontaktovat již přímo technickou podporu serveru Ulož.to na adrese podpora@ulozto.cz. Děkujeme za pochopení